MISSEDIVA
8,500-9,999 SparkPoints 9,090
SparkPoints
 

50 Things About Me Q&A

Friday, April 22, 2011

Okay, I LOVE these Q&A things...I like to give silly answers...so I copied this from another blog. HAPPY FRIDAY!!!
emoticon
1. WERE YOU NAMED AFTER ANYONE?
Everyone who was named before me...duh! LOL!
Ok, really, my middle name is from a lady that my mom really admired.

2. WHEN WAS THE LAST TIME YOU CRIED?
Sunday

3. DO YOU LIKE YOUR HANDWRITING?
I'd rather type it...I'm a computer geek!

4. WHAT IS YOUR FAVORITE LUNCH MEAT?
Oscar Mayer Smoked Turkey Breast

5. DO YOU HAVE KIDS?
Just the ones I borrow from time to time...nieces, nephews, Godkids and others I find along the way (don't report me, the parents are friends that approve LOL)

6. IF YOU WERE ANOTHER PERSON WOULD YOU BE FRIENDS WITH YOU?
Heck yeah! I'm a great friend...unless I'm PMSing!

7. DO YOU USE SARCASM A LOT?
No, just when I'm awake.

8. DO YOU STILL HAVE YOUR TONSILS?
I haven't audited body parts lately but I think they are still there.

9. WOULD YOU BUNGEE JUMP?
Not at all. Why in the world would I jump for no dang reason?

10. WHAT IS YOUR FAVORITE CEREAL?
Cinnamon Burst Cheerios

11. DO YOU UNTIE YOUR SHOES WHEN YOU TAKE THEM OFF?
I mostly wear heels, so that's usually no. Even when I wear sneakers, I usually don't.

12. DO YOU THINK YOU ARE STRONG?
Yes.

13. WHAT IS YOUR FAVORITE ICE CREAM?
Vanilla. Yep, plain just like that.

14. WHAT IS THE FIRST THING YOU NOTICE ABOUT PEOPLE?
Their eyes.

15. RED OR PINK?
Pink

16. WHAT IS THE LEAST FAVORITE THING ABOUT YOURSELF?
I don't do enough for myself b/c I'm always tending to other ppl's needs/wants.

17. WHO DO YOU MISS THE MOST?
My grandmother. She was the most important person in the world to me.

18. WHAT IS THE PAUL MCKENNA TECHNIQUE THAT YOU NEED TO WORK ON THE MOST?
No clue, never heard of it.

19. WHAT COLOR SHOES ARE YOU WEARING?
White and blue tennis shoes...casual Friday!

20. WHAT WAS THE LAST THING YOU ATE?
Special K Yogurt n Berry cereal w/ soy milk

21. WHAT ARE YOU LISTENING TO RIGHT NOW?
My playlist on my work computer.

22. IF YOU WERE A CRAYON, WHAT COLOR WOULD YOU BE?
Purple...royalty!

23. FAVORITE SMELLS?
A nice men's cologne. I have to be careful tho cuz it makes me wanna cuddle up next to them...that doesn't work well in the middle of the mall!

24. WHO WAS THE LAST PERSON YOU TALKED TO ON THE PHONE?
My cuz Ellie.

25. MOUNTAIN HIDEAWAY OR BEACH HOUSE?
Beach house...what'd ya think a Florida native would choose? LOL

26. FAVORITE SPORTS TO WATCH?
Basketball.

27. HAIR COLOR?
Dark Brown, with a few gray strands here n there.

28. EYE COLOR?
Dark brown

29. DO YOU WEAR CONTACTS?
No. I just keep them in my phone. LMBO! (Don't think about it too hard)

30. FAVORITE FOOD?
CHICKEN!!!

31. SCARY MOVIES OR HAPPY ENDINGS?
Happy endings.

32. LAST MOVIE YOU WATCHED?
Notorious...made me love Biggie even more

33. WHAT COLOR SHIRT ARE YOU WEARING?
Blue...yeah, my work shirt

34. SUMMER OR WINTER?
Summer (good thing I live in Orlando)

35. HUGS OR KISSES?
Hugs

36. FAVORITE DESSERT?
Red velvet cake by Keisha and vanilla ice cream (wow! what a diet buster)

37. STRENGTH TRAINING OR CARDIO?
Cardio definitely. I love dancing & kickboxing.

38. COMPUTER OR TELEVISION?
Computer.

39. WHAT BOOK ARE YOU READING NOW?
A book called Diamond Reveleations.

40. WHAT IS ON YOUR MOUSE PAD?
Optical mouse...no mouse pad required

42. FAVORITE SOUND?
The ocean & Children laughing

43. ROLLING STONES OR BEATLES?
Both before my time.

44. WHAT IS THE FARTHEST YOU HAVE BEEN FROM HOME?
Boulder Colorado

45. DO YOU HAVE A SPECIAL TALENT?
Designing stuff...Organizing stuff

46. WHERE WERE YOU BORN?
Winter Park, Florida

47. WHERE ARE YOU LIVING NOW?
Orlando, Florida

48. WHAT COLOR IS YOUR HOUSE?
They just painted our condos a light shade of green.

49. WHAT COLOR IS YOUR CAR?
Both are blue.

50. DO YOU LIKE ANSWERING 50 QUESTIONS?
Sure do. I'm a geeky diva like that!
Share This Post With Others
Member Comments About This Blog Post

    Be the First to Add Your Comment to the Blog Post

    Log in to post a comment


    Disclaimer: Weight loss results will vary from person to person. No individual result should be seen as a typical result of following the SparkPeople program.
 

More Blogs by MISSEDIVA