ROBYNXENA

SparkPoints
 
Photos
See this image larger
the heaviest I have been...262...OMG! Can't believe I let myself be photographed!



See this image larger



See this image larger
ME on a war horse!


SparkGoodies
go to goodies page
Rainbow
From:
LOTTIEDUH
go to goodies page
Flip Flops
From:
MSCHELLE1974
go to goodies page
Snowman
From:
ROBYNXENA
Awards

 
Interact with ROBYNXENA
Add as SparkFriend Send Private Message Leave Comment Recent Message
Board Posts




Shown if member clicks "Read More"








(Shown after Message Board Posts)
Add a Link
Save Changes
My Ticker:
 current weight: 197.0 
230
210
190
170
150
Login to Leave Comment
Comments
  • v CONFUSEDBIRD
    Oooh Mexican food is my downfall as well lol Those chips and salsa they have is dangerous! We have Chevy's here but I have never been. Maybe I should stay away huh lol How are you doing? Doing anything fun for the long weekend?
    3299 days ago
  • v CONFUSEDBIRD
    I never even thought of that, my dad lives on Tums lol I think so many ppl "have no time". I was telling this woman at the gym that other golds have these Movie rooms. Where they play full movies in the dark and you stay on exercise machines and watch them. She said it was a good idea but u would be working out for 2 hrs!!! I was like "uhhh i work out for 2 hrs a day". She goes "Oh well I don't have time for that". Ok then you have time for 4 hrs of tv at night. But you think I am insane for being active 2 hrs a day. You can stay 230 and keep complaining, go ahead.
    3304 days ago
  • v CONFUSEDBIRD
    Awww I am sorry everyone is against you on taking care of your kitty. We live in such a disposable world ppl figure out put the animal to sleep. When I worked for my dad I remember ppl would price euthanasia and be excited at how cheap it was. Eeeeek I hope you have respect for your own species old and helpless! Is it too late to teach your kids some new stuff? haha Yeah it seems like kidney failure is pretty common in cats. They probably wanna put her on something like Feline Science Diet KD. Sounds like your doing everything in your power to make her life better.
    3306 days ago
  • v CONFUSEDBIRD
    You burn a lot more calories on windy days, I can tell you that much lol
    3306 days ago
  • v CONFUSEDBIRD
    Hey how are you doing?
    3307 days ago
Member Comments (52):  << First< Previous23456Next >Last >>