Advertisement -- Learn more about ads on this site.


    XPHOENIX   59,112
SparkPoints
50,000-59,999 SparkPoints
 
 
XPHOENIX's Blog Entry Summary View



Football Mom and Brownie-Free "Lady" Time = YAY!!

Monday, July 26, 2010      5 comments

Yes, I'm officially a football mom as of today :) My little man started today and he was SO great. He's only 7, but... he had SUCH a good time. Practice will be every day of the week until school starts, so I am going to be busy for 2 hours a n... Read more

Trick or Treat Challenge Measures and Pics (Start)

Thursday, July 22, 2010      8 comments

emoticon emoticonRead more

Officially Loving Coach Nicole... :) **review of Cardio Blast**

Wednesday, July 21, 2010      3 comments

Ok... so... I joined that 28-Day Bootcamp thingy when I joined SparkPeople (I got my trophy today YAY!!) and during that, it's required that you do some Coach Nicole 10-minute videos (which are YAY by the way). I was like, "Oh man, she's really ... Read more

Carpe Diem!!

Tuesday, July 20, 2010      1 comments

SparkMailer today talked about seizing the day and how we do not know what tomorrow brings.... I had a similar dream. We do not know what is coming tomorrow, next week, next year, so... we should look, feel, and best our best at all things.... a... Read more

Whatcha Sweatin' To? :)

Monday, July 19, 2010      2 comments

I posted this in my group (Done Being the Fat Girl), but I wanted to post it here in my blog also, just in case it somehow gets lost or something at some point... I want the reference. ALSO, some of my friends are not from my (totally awesome) g... Read more

Sneaky Exercise :)

Sunday, July 18, 2010      3 comments

Yesterday, I was feeling a little sore after going strong all week and said "Sunday is my day off, I'm not doing anything all day." haha... yeah right! A few days ago, my hubby and I went to the basement and saw it's dire need for a good c... Read more

OMG CRY :( No Emails :(

Thursday, July 15, 2010      4 comments

All day today, I was like "what's up with SP? No one is updating? Starting threads? No one is alive? WTF?" Then, I come to my teams and see all sorts of updates and activities that I wasn't aware of... yeah, I haven't received Spark Mail all day... Read more

Successful? ME?? OMG! YAY!!

Saturday, July 10, 2010      5 comments

I started here on Spark June 26th.... and have already lost 19 pounds as of today. Ummmm Oh.My.God!!! :) It's amazing what a few changes and effort will do!! I have stayed in my calorie range, had more than 90 minutes of cardio each week, along... Read more

No One Loves You Like YOU!

Thursday, July 08, 2010      3 comments

What should someone do when everyone around them seems to not care about them? Really, I am so used to people being selfish and not caring about others (especially me, since I am the "mom" and therefore, am supposedly responsible for everyone's ... Read more

Fantastic Birthday :)

Tuesday, July 06, 2010      4 comments

Today was a great birthday :) I woke up same time as usual (7am.. grrrr for my internal clock!). Before going to bed last night, I had a really nice relaxing bath, stretched, and did my night routine and was soooo calm when I slept. I didn't sl... Read more

Attitudes are Contagious :)

Monday, July 05, 2010      0 comments

I have found, the more I read and research here on Spark People and do positive things when I am not here, the more empowered and excited I am about the changes going on in ... Read more

Useful Gifts for Once! :) (and a surprise for me! YAY!)

Sunday, July 04, 2010      3 comments

Tuesday is my birthday. Usually we celebrate early (4th is always a holiday). So, this weekend, we went out to lunch on both days and went to the movies (both days). We saw The Last Airbender yesterday and Eclipse today (I am Team Jacob in case ... Read more

Oh! I want to be THIS fat!! (Weight is subjective)

Saturday, July 03, 2010      7 comments

Really the media is ridiculous and stupid and... just blah. Of course weight is subjective. To some, being 200 pounds is small (like me, who has been over 300 pounds for more than 20 years)... to other people, they start their weight loss journe... Read more

Break Up Letter to Bad Habits!

Friday, July 02, 2010      5 comments

In order for me to be a properly DONE, I think I need to get rid of my bad habits. It's as if I am in a relationship with them... have been all my life.. they are bad and need to be dumped. So... I suggested to a few of my groups that we break u... Read more

Measures and Inspiration :)

Friday, July 02, 2010      3 comments

I decided to not be embarrassed by what I will share now because... this is my starting point. I got myself here and I will get myself where I need to be. And, I really want this reminder for when I get to where I want to be. So... my measuremen... Read more


First Page  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Last Page