Advertisement -- Learn more about ads on this site.

    CONFUSEDBIRD   76,272
60,000-79,999 SparkPoints
CONFUSEDBIRD's Blog Entry Summary View

Day 34: Heart Rate Monitor

Saturday, September 26, 2009      5 comments

I tried running again yesterday and burned 388 in 31 minutes. Running seems to burn a lot of calories. But then I got on my exercise bike for 60 minutes last night. Spark has told me it burned about 970 calories for 60 minutes. I always believed... Read more

Day 32: 1 month count down begins

Thursday, September 24, 2009      5 comments

I went to water aerobics 4 days this week. I just enjoy the women so much in the class I don't hardly see it as exercise. More like a time be with other humans out doing something lol I might not be able to go soon when I start work. So i figure... Read more

Day 31: Self Sabotage

Wednesday, September 23, 2009      6 comments

The last few days I felt pretty miserable with my period and I kinda went easy on myself. Yesterday I was stupid, I told Scott I wanted to eat out for lunch. We went to this pasta place and I ended up with this huge greasy sandwich. Then I thoug... Read more

Day 29: Good comes to those who wait

Monday, September 21, 2009      10 comments

I GOT MY JOB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I still can't believe it, I thought I could have dreamt the phone call. But nope I got the emails she sent. I am training for the job in NC starting October 12th-19th. I also got approved for my 3 days off ... Read more

Day 27: All I find is plus sized clothes I like

Saturday, September 19, 2009      9 comments

I went shopping last night and kept ending up in the plus sized section. The normal sized clothes had absolutely nothing. Everything on sale was plus sized. Target has something different now, they call 1x, 2x, 3x- 1,2,3. Maybe trying to make bi... Read more

Day 25: Staying afloat

Thursday, September 17, 2009      7 comments

Last night I prepared all the normal questions employers ask. I studied them, i even did a mock interview with Scott last night lol I went to my interview this morning and she didn't ask anything. She basically told me about the company but didn... Read more

Day 23: Just push through

Tuesday, September 15, 2009      8 comments

I just got done with my 1st run of the 3rd week. It was actually easier than last week. I recovered a lot faster also. I did 2-90 second runs and 2-3 minute runs! It was not bad at all actually yay! So I ran for 9 full minutes today. I doubt I h... Read more

Day 22: Long week ahead

Monday, September 14, 2009      5 comments

Well today was my first day of conquering eating out and staying in my calories. I did well actually. I picked the restaurant which made it easy. I figured out what I would have before I went. I even logged it on spark ahead of time and figured ... Read more

Day 21: Staying Strong

Sunday, September 13, 2009      7 comments

Today started out well. I did my 3rd run from my podcast on week 2. It was easier today then earlier in the week. I am kinda worried about starting week 3 but I know i can do it. Running is all mental and I just have to learn how to control my m... Read more

Day 20: Ring Bearer Patsy

Saturday, September 12, 2009      8 comments

I attempted to replicate the one i saw on eb... Read more

Day 19: The rings came finally!

Friday, September 11, 2009      8 comments

Scott's ring is hard to get on. He has re... Read more

Day 18: A Job Interview!!!!

Thursday, September 10, 2009      10 comments

The photo place called today finally yay!!! She has a full time position available, 40 hrs a week. OMG if i got that job I would have health insurance!! I could so use health insurance. They train you in North Carolina, I guess they reimburse y... Read more

Day 17: Marriage Licence

Wednesday, September 09, 2009      13 comments

We got it this morning! We used garage sale money to pay for it lol I never carry cash so the garage sale money worked out well. The girl who processed it said she had a woman... Read more

Day 16: Something is going to give!

Tuesday, September 08, 2009      5 comments

I started my 2nd week of the cool running program. Running for 90 seconds straight, is going to take some getting used to. Last week got easier and easier tho I assume 90 seconds wont be bad after awhile. My joints hurt today so I am gonna go sw... Read more

Day 15: Jeez what gives?

Monday, September 07, 2009      5 comments

Yesterday I finished my 3rd day of the Cool Running Program. So tomorrow I start running for 90 seconds straight thru. That should be interesting. It seemed like by day 3 I was not as red, so that was good. No matter how fit you are, running is ... Read more

First Page  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 Last Page