Advertisement -- Learn more about ads on this site.


    APIRLRAIN888   17,871
SparkPoints
15,000-19,999 SparkPoints
 
 
APIRLRAIN888's Blog Entry Summary View



I miss SP!!!!!!!!

Tuesday, June 04, 2013      15 comments

Hi Spark I miss my SP people and support! Real world SUXS! lol I stress eating, haven't run in months!!! I have sold my flip ;p Trying to figure out my way, or a path to follow as an investor/realtor. Like HERE with ru... Read more

I am Officially a Realtor!!! THANK YOU SP!!!!!!

Saturday, March 09, 2013      14 comments

Hi SP Thank you so much for your support! you guys have been my biggest PUSH through this past 3 years! WOW that long ;p If I haven't stumbled here 3 years ago I wouldn't be walking today ;p let alone run a freaking marathon! ... Read more

I passed my Exam!! and ran a 12 min mile!!

Tuesday, March 05, 2013      17 comments

hi all really quickly before heading out the door! I passed my Real estate exam friday! Joined a real estate company. I am officially a "working" person lol.... first time in my life! been a stay at home mom for 10 yrs!!!! ... Read more

Chugging along

Wednesday, February 13, 2013      10 comments

hi SP boy last 2 days were miserable. I got that cold that been going around for 2x time! ...did the ab ripper from p90x last night. eating my 3 meals.... I m not jumping on the scale, measuring my size..... I don't wan... Read more

It's easier to train for a Marathon than to live HEALTHY

Monday, February 11, 2013      9 comments

hi SPARK!!! first of I RAN 2.5 miles today!!!!!!!!!! that was my original blog, and why I was able to interval it today! but I decided to write this one instead ------------------------- Why is training for a Marathon ea... Read more

Woohooo lost a LB!!!!

Friday, February 08, 2013      9 comments

Hi SP Amazing!! 181 ;p ( crazy right, was 165, and size 6, now 182, size 12) anyways, AMAZING all I did was eat 3 meals at the right time Did 15 mins of P90X Ab Ripper ( just the sit ups) WHICH by the way, I did so muc... Read more

Pulling it together!!

Thursday, February 07, 2013      10 comments

hi SP thank you for all your support! sorry it's gonna be one sided in a while I got too much going on: exams, and getting my career in place BUT that is NOT AN EXCUSE! it has been this is A SALES position (real estate license)... Read more

Reality Check

Wednesday, February 06, 2013      22 comments

Hi Spark I m gonna cry LOL I am almost done with my Real estate classes. I am mid way through my flip project. I have made a ton of EXCUSE As to way I can't "exercise" and I think I have been stress eating. Yesterday was... Read more

Thank you SP! Jump starting my career

Saturday, January 05, 2013      16 comments

hi Spark I know it's been a long long long long time! I just want to say, although my WEIGHT LOSS journey here is a roller coaster! you have given me my CONFIDENCE and a YES I CAN attitude! Yes yes, I need to get my butt back on... Read more

update on crossfit

Wednesday, October 31, 2012      4 comments

Hi all Thanks for the encouragement. I had a quick tour of the facility. lol looks hard...but doable. Its kinda like circuit training. Only u have no idea what u are doing til u get to class. Everyday is different. But b... Read more

thinking about CROSSFIT, have u done it?

Wednesday, October 31, 2012      10 comments

Hi all Sitting at the parking lot of location crossfit center. Sooooo cool! Lady at reception is Marathon runner ;) Anyways... tempted. Clueless....have u done it? Do you like it??? Have to talk to hubby to see ... Read more

Ran/walk Freaky 5k with my DD...39 mins!!!

Saturday, October 27, 2012      8 comments

hi all it seems so long since I wrote a blog life is hectic= no run. working to getting a real estate project....taking a lot of my run time. but anyways My DD joined this year with her school Read more

Back :) and review of life outside of SP

Wednesday, October 10, 2012      13 comments

Hi spark I'm back and boy am I tired;) Smack back to reality after being kidless for 10 days Will post pics First THANK YOU SPARKPEOPLE! because without stumbling onto this site, I will still no be able to get up, can't ... Read more

off to Italy and France

Wednesday, September 26, 2012      9 comments

Hi spark OMG its been a crazy week Forgot to update On route to airport now Spark on! See u on flip side... Read more

Finally got a run in...Sheez

Thursday, September 20, 2012      7 comments

hi spark by that I mean 10 mins out there. 1 mile walk/run not bad...so I did haul a$$. it's been super crazy. had to be some place every morning. real estate, and 2 kids....leaves no time for me now! again SOOOOO glad I start... Read more


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 Last Page