Advertisement -- Learn more about ads on this site.


    TIMOTHYNOHE   112,039
SparkPoints
100,000 or more SparkPoints
 
 
Winter is coming

Wednesday, November 13, 2013

Soon there will be snow zombies on our streets.

Ok, ok. Maybe not.

My niece just posted a weather thing that showed it was 14F (-10C) at her home in Minneapolis. This morning it was 30F (-1.1C). And tonight the fountain in our garden is starting to freeze.

Yup. Snow zombies on the way.

I had a bad night and I know I saw 4:00 on my clock. You know it's a bad night when you start going "If I fall asleep not and get up at the alarm I will get x hours of sleep." For me x=3. Fortunately, I can ignore the alarm, but it means I get nothing done. Well, I actually got eight hours of sleep. I woke around noon. Both it was apparently a really crappy eight hours of sleep because I got up feeling ... ugh!

I thought, "Well, go for a run. That's a cure all."

Yeah! No. It wasn't so much that is was cold, about 35F (1.7C) when I crawled outta the sack. That I can do. No it was that it was windy.

I hate the wind. Running in the wind is the worst. And I am not yet acclimated to the cold weather.

So I didn't run outside. I should have. And since I didn't i needed to be punished. So I ran on the treadmill.

I gotta get outside tomorrow.

But winter is coming.

Look out for snow zombies.
 


Other Entries by TIMOTHYNOHE