Advertisement -- Learn more about ads on this site.


    TRUE-NESS   31,034
SparkPoints
30,000-39,999 SparkPoints
 
 

My Sister Wed Today!!!


Saturday, April 06, 2013

Hello Sparkpeeps!

I don't have much to say... I'm tired. BUT...

My sister's wedding was TODAY!!! WooooHooooo!!!! It was so awesome and I'm so happy for her!!! I'm also happy for ME... because IT'S OVER. LOL My life can get back to some semblance of normalcy. LOL

This was me, TODAY at the wedding:



========================
Remember how I looked in my dress back in DECEMBER...


========================

I see a difference. I certainly FELT different. I felt good... confident... assured... pretty... AND dare I say it... "ski#@!." Well.... I better not use that word... it's too soon. Well... Let's just say that I felt... "not-fat." Yeah... that's the right combo word choice. LOL (I may not be skinny yet, but "not-fat" aint too bad. BIG mental improvement for me. LOL)

SHARE

Member Comments About This Blog Post:
WARRIORGIRL121 5/15/2013 11:27PM

    oh honey, you both look absolutely gorgeous! Beautiful! Love the dresses! Congratulations to your sister! emoticon emoticon Karen

Report Inappropriate Comment
MBETTIS3 4/9/2013 8:49PM

    yall look like twins! Just wonderful. congratulations - keep it going.

Report Inappropriate Comment
KTTAYLOR21 4/8/2013 1:46AM

    The big day finally arrived and the 2 of you look very pretty!! Ya'll look so much alike!!

Congrats to your sister!! Wishing her a harmonious marriage!!



Report Inappropriate Comment
CRYSTLE4HIMTX12 4/7/2013 2:16PM

    You are very svelte looking in your dress. You look amazing and your confidence shows. emoticon

Report Inappropriate Comment
HOLLYS_NEW_LIFE 4/7/2013 9:42AM

    You look FABULOUS and SOOO not-fat! Lol, I think I may start using that! You're sister looks radiant, congrats to her = )

Report Inappropriate Comment
CELLO23 4/7/2013 9:09AM

    You look gorgeous! (both of you!) I see such a difference from the Dec pic - confident and so pretty! Congratulations to sis and YOU! emoticon

Report Inappropriate Comment
NYMORNINGGLORY 4/7/2013 8:54AM

    Wow how exciting! You both look beautiful ... You worked really hard to get to this place - I'm really happy for you!

Report Inappropriate Comment
POOKASLUAGH 4/7/2013 8:26AM

    Congrats to her, and you look gorgeous! I think we're about the same weight right now, but you look far better than I do! :D

Report Inappropriate Comment
FERRETLOVER1 4/7/2013 7:45AM

    Both you and your sister looked lovely - please give her my best wishes on a happy married life.

You keep up the great work - you are doing simply emoticon

Report Inappropriate Comment
CHANGING4ME49 4/7/2013 12:30AM

    Love the dress! You look beautiful in it. emoticon Congratulations to your sister too!

Report Inappropriate Comment
BONNIEMCB 4/6/2013 10:58PM

    The dress is beautiful, and you are SOOOOO not fat!!! emoticon

Report Inappropriate Comment
MICHSTATE 4/6/2013 10:50PM

    Looking good!!!! Congrats to your sister!!!!!!

Report Inappropriate Comment

Add Your Comment to the Blog Post


Log in to post a comment.