Advertisement -- Learn more about ads on this site.
IMIN2GENES
100,000-149,999 SparkPoints 116,707
SparkPoints
 

Ack! I need a few more hours in the day...

Thursday, February 28, 2013

Geez! They were taking a team photo tonight at practice so we got home later than usual. I still need to do my Spark Coach, balance the check book and run team numbers. Yikes!

I'm trying to stick to my guns and not stress eat. So far I'm doing good; but I may have to cave and have a hot chocolate. Ugh! I hate days that get this hectic...

Plus, everyone at work is pretty stressed with the sequestration. We don't know much; but we do know of at least 2 people that may not have their terms renewed. It really sucks!

Anyway, keeping chin up even though I'm running around like a chicken with my head chopped off... catch you later!
Chris


NOPE! Not gonna do it!
emoticon
Share This Post With Others
Member Comments About This Blog Post
  • v PMISHAMRA
    I am so sorrty you are having so much stress!!!!!! If you need to vent I an here. Stress eating only makes things worse.
    1186 days ago
  • v ADRIENALINE
    I'm a government contractor too. I think that sequestration is a doing a number on almost everyone. I hope all the hype I'm hearing on NPR is just hype. Anyway, as we all know eating just makes the stress worse, but go ahead and have the hot chocolate. It's not the worst thing in the world!
    1187 days ago
  • v WILSONWR
    Like Andy, I can definitely feel your stress in this blog. You have so much going on! Hang in there as best as you can, Chris - things have got to get better!
    1187 days ago
  • v CBAILEYC
    Look at it this way - a hot chocolate would be better for you than a bag of chocolate chip cookies! Sometimes, a little soothing goes a long way.

    I wondered if the sequestration would hit close to home for you or not. Fingers crossed the numbnuts in DC get their heads out of their.. uh.. hmm....
    Wishing for the best for you!
    emoticon
    C~
    1187 days ago
  • v ANDYINBC
    Why did I feel your stress when I read this? I hope you stick with your guns and keep focussed on your goals.
    1187 days ago
  • v NEW-CAZ
    Hope you didn't succume to the craving Chris.

    When I get like that I reach for a handful of dried fruit and mixed nuts!
    1187 days ago
  • v _RAEVEN_
    Be strong.. Stress will come and go but we're stuck with our bodies. emoticon
    1187 days ago
  • v IRISHBEANERGAL
    ahhh... stress eating... DON'T DO IT!

    Do squats instead... yep that's what I do... every time I think of that *insert item I'm supposedly dying to have* I do 5 squats. Pretty soon I don't wanna think about it anymore lol

    Hope things smooth out for you!


    ~irish
    1187 days ago
  • Add Your Comment to the Blog Post

    Log in to post a comment


    Disclaimer: Weight loss results will vary from person to person. No individual result should be seen as a typical result of following the SparkPeople program.
 

More Blogs by IMIN2GENES