Advertisement -- Learn more about ads on this site.


    WALLAHALLA   175,575
SparkPoints
100,000 or more SparkPoints
 
 
Got a Cold?

Sunday, February 10, 2013

SHARE
  Member Comments About This Blog Post:

DONNABRIGHT 2/13/2013 8:06AM

    Nailed that one!

Report Inappropriate Comment
DESERTDREAMERS 2/12/2013 10:34PM

    Yep!

Report Inappropriate Comment
MIRFA71 2/12/2013 1:20PM

    Very true!!

Report Inappropriate Comment
KMEYERRING1 2/11/2013 11:20PM

    so true emoticon

Report Inappropriate Comment
KEEP_GOING247 2/11/2013 8:55PM

    soooo true. emoticon

Report Inappropriate Comment
DR1939 2/11/2013 3:22PM

    Too true!

Report Inappropriate Comment
KEL_BEL_FX3 2/11/2013 2:36PM

    this is so true it's sad

Report Inappropriate Comment
TINY67 2/11/2013 12:34PM

    emoticon

Report Inappropriate Comment
GINNABOOTS 2/11/2013 10:25AM

    That is the truth!

Report Inappropriate Comment
GAYLE-G-63 2/11/2013 10:00AM

    Ain't that the truth!!!

Report Inappropriate Comment
FELINA 2/11/2013 9:21AM

    So true !
emoticon

Report Inappropriate Comment
ANDY_54 2/11/2013 8:04AM

    This is *so* true!!

Report Inappropriate Comment
SEAWILLOW 2/11/2013 7:57AM

    An eye opener for me lol

Report Inappropriate Comment
ILOVEROSES 2/11/2013 7:36AM

    emoticon

Report Inappropriate Comment
OVERACTIVEELBOW 2/11/2013 6:43AM

    So, what's new?
Another joke with more truth than poetry.
You've just gotta smile.
Audra

Report Inappropriate Comment
LASKIE2 2/11/2013 6:11AM

    So true, a woman's works never ends!

Report Inappropriate Comment
TRISTAROSE 2/11/2013 5:49AM

    So very true!

emoticon

Report Inappropriate Comment
ANDYLIN90 2/11/2013 3:04AM

    emoticon

Report Inappropriate Comment
JANIEWWJD 2/11/2013 2:19AM

    OMG, you hit it right on the dot!!!! emoticon

Report Inappropriate Comment
KARENG2885 2/11/2013 1:15AM

  That is so true!!!!

Report Inappropriate Comment
DEE107 2/11/2013 12:36AM

    so cute

Report Inappropriate Comment
ELSCO55 2/10/2013 11:29PM

    Yep

Report Inappropriate Comment
SLIMMERJESSE 2/10/2013 11:25PM

    Oh so true!

Report Inappropriate Comment
BUTEAFULL 2/10/2013 11:18PM

    oh yeah emoticon

Report Inappropriate Comment
SONYALATRECE 2/10/2013 10:44PM

    emoticon

Report Inappropriate Comment
ANHELIC 2/10/2013 10:43PM

    Boy is that the truth about men's colds. You hit the nail on the head. emoticon

Report Inappropriate Comment
BROWNCOFIDDLER 2/10/2013 10:31PM

    Ha! Isn't that the truth!!! emoticon

Report Inappropriate Comment
GLITTER60 2/10/2013 10:24PM

    yeah men such babys. lol

Report Inappropriate Comment
JENNILYNN7800 2/10/2013 10:20PM

    This is so true.

Report Inappropriate Comment
LESLIELENORE 2/10/2013 10:01PM

    emoticon

Report Inappropriate Comment
KMICHA 2/10/2013 9:39PM

    Amen!

Report Inappropriate Comment
LALMEIDA 2/10/2013 9:31PM

  emoticon

Report Inappropriate Comment
LILYBELLE12 2/10/2013 9:20PM

    emoticon emoticon Rest and get better soon!!!!

Report Inappropriate Comment

Add Your Comment to the Blog Post


Log in to post a comment.
 


Other Entries by WALLAHALLA