Advertisement -- Learn more about ads on this site.


    POISONGIRL999   79,598
SparkPoints
60,000-79,999 SparkPoints
 
 
Plans were foiled!

Friday, February 08, 2013

I had this great plan ya see. I have 2 + hours of overtime. I would take my lunch super early, get in 6-7 miles ( 1.50 hours) get back home, shower, eat and head back to work with my workout in the wind. That is until one of the managers asked me to go pick up lunch for them super late. And said managers has auditors in town so I can't really say, no sorry your gonna have to figure it out yourself cuz I already made plans with my running shoes! But than I think that's ok, I'll just leave early this afternnon and get my run on then, right? Yeah no can do ghostrider. Co-worker is cranky and I don't know if any of you have read about my co-worker drama in the past, but if she's cranky the whole office suffers. So I guess back to the drawing board. What's sad is I keep telling myself, you can get on the treadmill tonight dummy? And my mind says, you absolutly cannot! That is Harry Potter time you fool! Head, desk!
SHARE
  Member Comments About This Blog Post:

DEBBYFROMMT 2/8/2013 7:34PM

    Ugh, I know what it's like to try to plan around work. I was going to run after work today, but got busy and had more stuff to do yadda yadda, anyway, tomorrow's another day, we should both get our workout in then!

Report Inappropriate Comment
KATYMS 2/8/2013 5:10PM

    I have been at my job a very long time and can do every job in my department. This is not me bragging, this is me getting screwed everytime some one goes on vacay or calls out sick. Then I get to do their job and keep up with all my own work. Yeah, overtime can be great, a little extra money is always nice, but during those pay periods I wind up working upwards of 11hrs OT I get so so tired. And my best intentions for working out when I get home crumble. I understand how frustrating it is to have work screw up your plans. Hang in there. emoticon

Report Inappropriate Comment
BEFIT_WITHGUSTO 2/8/2013 2:16PM

    Harry Potter will be there after your run is done! :)

Report Inappropriate Comment
JAYMELYNN5 2/8/2013 1:43PM

    It is very nice of you to help, hope you can in your run later!

Report Inappropriate Comment
CRWILL1294 2/8/2013 1:37PM

  been there

Report Inappropriate Comment
CREEKLADY1 2/8/2013 1:25PM

  Hope you get that run in before the day ends.... emoticon

Report Inappropriate Comment
KIMCOLLINGS 2/8/2013 1:24PM

    Dang. Well, maybe you'll be able to get out of there early still. Cross my fingers for you.

Report Inappropriate Comment

Add Your Comment to the Blog Post


Log in to post a comment.
 


Other Entries by POISONGIRL999