Advertisement -- Learn more about ads on this site.


    HIGGS02   17,783
SparkPoints
15,000-19,999 SparkPoints
 
 

Day 3


Tuesday, January 01, 2013

So it's January 1st. Happy New Years everyone. Hopefully you make resolutions that you will keep for the whole year. Or you could be like me and not make any so you don't disappoint yourself - haha!!

So let's see. I'm feeling much better today. Thankfully my headache is gone. However, my whole body hurts from work. Don't get me wrong, I like it when I'm fatigued coming home from work because it makes me feel like I did something; but this is ridiculous. My back is killing me and so is my heel - speaking of which, I need to get my health insurance back so I can get it checked out. Oh yeah, I only work 11 hours next week. That's a total of $93 before taxes! WOO HOO! What am I going to do with all that money?!?! (Sarcasm incase you're wondering).

Anywho, on to less depressing topics. I forgot to post my final grades from college. I had straigh A's. 4.0 GPA. My dad was like "Why didn't you do this in high school? You could have scholarships to pay for school!" I told him I dunno and it doesn't matter because I have the GI Bill to pay for my school. Baha on him! The picture will come later. I am still in my work uniform.. Maybe I will go take it now. Who knows, gotta do it with my phone though. Well, that's all I can think of for now...

Hope everyone had a fantabulous New Years day!!


(There Steph I'm smiling!!!!! :-D)
SHARE

Member Comments About This Blog Post:
HIGGS02 1/2/2013 6:33PM

    Thanks! I was pretty proud of myself also!!

Report Inappropriate Comment
CHEMCHIC2006 1/1/2013 9:02PM

    Yay!! And congrats on your grades!! That's fantastic!!

Report Inappropriate Comment
LINWASH23 1/1/2013 6:46PM

    Thanks and you too:)

Report Inappropriate Comment

Add Your Comment to the Blog Post


Log in to post a comment.
 


Other Entries by HIGGS02