Advertisement -- Learn more about ads on this site.


    ZELDABEE   5,021
SparkPoints
4,000-5,499 SparkPoints
 
 
Day 26 - Random Vlog full of randomness!

Monday, June 18, 2012


Chloe, other random stuff, shout outs...legos LOL


Note: I totally didn't forget you shay! Big shout out in my next vlog, I really need to write down everything so I remember!
SHARE
  Member Comments About This Blog Post:

KAYWEB555 6/22/2012 3:02PM

    Hi ! Bizzie & Zoe both have enjoyed watching Chloe on the computer !!!!
Would love to see how beautiful Chloe is, maybe you can find a way to video her standing up or walking around. Congrats on your pound ! Great JOb !
Totally enjoy your vlogs when my computer is working! Just got it back again from the computer hospital.

Those Boston Kisses are so wonderful ! Keep walking the walk and tracking those foods ! Yes, I know what you mean about taking a free day when you are eating someplace else. I once brought my scale and my family about died of embarassment ! So I won't do that again anytime soon !

Keep the words and pic coming our way !
Kay & The Pups

Report Inappropriate Comment
HEATHERFREE 6/19/2012 6:31PM

    awwwww Chloe is sooooo cute! lol and Puts is a girl! lol And thats right! you ARE gonna DO the pool goal!!! As for the bbq, it is GREAT to have a free day because it actually helps keep your metabolism working well, it keeps your body guessing. Yay! I am SOOOOO glad you have a webcam again! I missed you! Awesome lego models! Im going to get my roomate one for his birthday because he has wanted a starwars one forever. Where is the best place with decent prices to get some? And will you ask DH which star wars one was his favorite?

Report Inappropriate Comment
MAJORLY_SHAY 6/19/2012 1:38PM

    LOLOLOL I love the webcam features! You should use the princess crown and do a "Princess fitness" a day! And No worries!

I think "free" days are needed every now and again, like honestly- I can't imagine myself never having pizza or popcorn again, so I try to always have 1 "normal" food in the week, but I work on researching the calories! I can't blame you though for no tracking, I think then you just have to remember proportions. And your chloe is such a cutie!!! My dog's half boston terrier and she's got the under jaw being out further then the top of her mouth. It's really funny looking really!

As far as the scale thing, I get what your saying, lately I move through up down up down. Yesterday it said 226, and I didn't believe it so I hopped back on and it said 229 so I'm just using it as a guideline. Like I'm walking through a dark tunnel, and I can kinda feel around, but I also see the light at the end. Light is main goal, feel around is guideline, ya know?
emoticon Keep up the vlogs, they're awesome!

Report Inappropriate Comment
ANGELWENDYMAMA 6/19/2012 5:08AM

    Hi Lacey!!

Yay! I got a shout-out! ;) I avoid doing these because I always miss someone and worry about hurting someone's feelings.

Congrats on being down a pound!

Chloe is cute, but not as cute as you are. :)


Report Inappropriate Comment
STEPH-KNEE 6/19/2012 12:20AM

    Chloe is so cute!! :D Congrats on your pound, and you are so pretty (just sayin) :D The princess of pretty crown looks fabulous!!

Report Inappropriate Comment
SHRINK_U 6/18/2012 11:48PM

    Looks like your new web cam is great! I love your puppy :) My name is Stormi :)

Report Inappropriate Comment
KASTASTROPHY 6/18/2012 11:41PM

    Adalynn LOVED Chloe!!! She loves to either act like a puppy or just puppies in general!!! So she was watching and completely intrigued!!! (and now she is in the room with me turning the light on and off.. oy vey lol!!!)

i LOVE the tiara feature on your vlog!!!!

Report Inappropriate Comment
PIICHII 6/18/2012 9:17PM

    i like the symbols one ;D

Report Inappropriate Comment
SONIA260 6/18/2012 8:22PM

    Whoa!!!!!!!!!!!! I just kept watching til 4:28....you are in Newfoundland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!! Nuts!!! I love Middle cove beach bonfires ♥

Report Inappropriate Comment
SONIA260 6/18/2012 8:19PM

    This is gonna sound really weird and random, but you sound like a Newfie, well actually a bit of a townie accent in there. Bahaha, sorry, that probably sounded like gibberish, we just have a distinct dialect, and I was super shocked to hear someone who speaks like me! Anyway, your puppy is super cute!!!!!!!!

Report Inappropriate Comment

Add Your Comment to the Blog Post


Log in to post a comment.