Advertisement -- Learn more about ads on this site.


    SPORTBUNNIE   6,011
SparkPoints
5,500-6,999 SparkPoints
 
 

Yep, Here we go AGAIN!! But with SUCCESS with FORCE!!


Sunday, December 26, 2010

So Ive been here before but I'm at it again and going to make it this time! I'm very determined!!! Got my new shoes on its way, new hrm and gonna get my tail in high gear and planned out!

As we approach another New Year, we always make these types of promises. I have a lot to look forward to in 2011 and feel at my very best than I have in a very long time so, there are NO excuses!!!!

Gonna write down what motivates me and make it my routine!

Gonna "try" to stay alcohol free for the most part!! Wine doesn't count does it?? LOL

Gonna log in to the "Spark" daily! Thats what really helped me in the past!

Gonna Keep a journal of fitness and nutrition going!

Gonna join in the Orlando Womens Runners group starting on Jan 8th

Gonna hit my first 5k by the end of Feb!!!!!

Goals are set and I just have to focus on that!!!!!

Join me if you'd like!! I could ALWAYS use a buddy! And if you are in the "O", come join me with the runners group!!!

xo

Love Myself in 2011
SHARE
  Member Comments About This Blog Post:

SPORTBUNNIE 1/28/2011 8:26AM

    Haven't keeping up with here but I have been doing well in the gym.... gotta just get on track a bit more with my diet but I'm doing better and better.

I'm gonna get on the scale today... That should be interesting!!! I haven't dared to all month bc I haven't been doing very well food wise. LOL

Report Inappropriate Comment
SPORTBUNNIE 1/19/2011 3:40PM

    Been a lil crazy lately with work and kids and FINALLY my son has a car and I won't have to cart him around! It was worth all the money spent!

I drank on Sunday and its taken 3 days to recover. This is why I stopped drinking on Jan 1st!! Today I am relaxing and back on my game tomorrow!!! :)

Report Inappropriate Comment
SPORTBUNNIE 1/15/2011 10:21AM

    Today I feel so much better than last Sat!!! This week was a lot better than last week. But lil by lil is what I needed to keep me focused!!!! For the most part my food and working out 3 days this week was great!! Looking forward to next week!!

Haven't hit the scale yet but I will in the am!!! A lil nervous about that!! Today is a day off from the gym to go hang with boys and bikes!!!!! :)

Plan for today, bikes and Ink!!!!!! :)

Report Inappropriate Comment
SPORTBUNNIE 1/9/2011 4:38PM

    Gearing up for week two!!! Binged the last couple of days so I didn't want to get on that scale!! I will do better this week and get back on track... Its hard with travel and needing to go food shopping! So back on track and going to PLAN MY WEEK with work out and food!!!!

House was so crazy dirty and unorganized so thats what my Sunday has done.

House Clean/Clear Mind!!!!!
Dogs Bathed
Food Shopping done

And tonight..... bed EARLY!!!!!!! :)

Happy Sunday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Report Inappropriate Comment
SPORTBUNNIE 1/8/2011 7:57PM

    Sat out today!! Didn't get much sleep last night and got up early to pick son up from work and then 2 hours after, got up to do wedding hair til noon!!! I'm exhausted today!!!! I need sleep. I'm even letting my son drive my car to work.. EEEEEKKKKK! How scary is that!

Report Inappropriate Comment
SPORTBUNNIE 1/7/2011 10:09AM

    I got in 2 miles last night. Been easing myself into it this week. The last thing I want to be is sore!!! LOL

Happy Friday Everyone and I hope everyone has a wonderful weekend!!!

I get to weigh in tomorrow! eeeekkkkk!!! Hope that looks positive!




Report Inappropriate Comment
SPORTBUNNIE 1/4/2011 9:59AM

    New Day!!! Poptart FREE!!! And beautiful outside so I think after work I'm going to run outside today! :) We'll see how work goes. I refuse to be in the gym after 5pm!!!!



Report Inappropriate Comment
SPORTBUNNIE 1/3/2011 11:16PM

    A bit frustrated tonight.... went to the gym and wanted to get there by 3 but had to bring sons places so it got me there at 5:30 to which I then was in resolution HELL with no machines open and tons of people, so I started on an eliptical to warm up and it was soooooo HOT in there with no ventilation that when I got to the treadmill, I was dying and felt so dizzy in doing intervals that after 10 min I felt so sick and dizzy and nautious and couldn't cool down I had to leave!

I felt such like a failure! Then did good in my eating til right now with a poptart attack. LOL

UGH!!! Tomorrow gotta start all over!!!

Definately gotta get in there early or go run outside again. I was just looking forward to hitting some weight and doing intervals!



Report Inappropriate Comment
SPORTBUNNIE 1/2/2011 6:33PM

    YAY!!!!! 3 MILES TODAY!!! Run/Walk burned 403 cals doing it!! Staying in all my nutrition ranges and learned today where my max is right now 178 and my comfort zone at 141 on my HRM! I LOVE my new HRM!!! Polar something... LOL but its so much more accurate than my last Mio!!! I think though that my strap is a bit to tight... made me feel like I can't catch my breath at times... or maybe at 178 thats what really did it!! LOL

Then stopped at Marshalls and they had so much in workout clothes that I could've dropped 300 easy!!! But I didn't! Just a lil treat and told myself that losing 10lbs I'll treat me again!!!! :)

Happy Sunday!!

Day 2 of plan.... DONE!

Report Inappropriate Comment
SPORTBUNNIE 1/2/2011 12:23PM

    Yesterday was a good DAY 1!! Walked 3 miles and ate within all my ranges and didn't eat anything bad!!! A lil sleep deprived with being on my sons vampire schedule for his job in picking him up but I am up now and ready to watch my Patriot game then go for a walk/run and then tanning!!! Starting off lightly this week to get into the swing of things!!

:) Day 2!!

Report Inappropriate Comment
SPORTBUNNIE 1/1/2011 5:10PM

    I feel brilliantly with an awesome walk today!!! 3 miles!!! its a great start to my emoticon

Got my hrm on and broke the new shoes in and life is looking great!!!!!!!!



Report Inappropriate Comment
SPORTBUNNIE 1/1/2011 2:05PM

    Its GO time!!!! Today I cleaned my house, floors and all!!!! I am feeling really good about things right now! Got a lil manic-y this am when after I gave the dog a bath, he got out and ROLLED himself in the dirt for 15 min!!!! NOT HAPPY with that one!! Then made me feel dirty all in the house so I scrubbed, vacuumed and dusted!!

Ate Healthy and getting ready to get my first walk in of the year!!!!!! :)

Feeling extra FLUFFY today! :( But very optimistic!!!

emoticon emoticon

Report Inappropriate Comment
SPORTBUNNIE 12/29/2010 9:09AM

    Stayed within calories but its very hard to go NO wheat and gluten but I am trying!! Lil by lil I will get there

Light work day today and office day tomorrow!!! To organize and get ready for the new year!!!

Yoga tonight with my girlfriend and tomorrow!! :)

And today I get my NEW SHOES!! I'm very excited. Also excited to wear my hrm tonight at yoga! Can't wait to see how this one works

Happy Last Humpday 2010 Everyone!!



Report Inappropriate Comment
SPORTBUNNIE 12/28/2010 8:03AM

    Thanks Decemberfire... You can jump in and join anytime you want and dont worry about how your goals sound..... they're your goals and its one day at a time.

Goals that aren't met are just dreams!!!

I'm trying to get good nights sleep and get up earlier. Its challenging there this week with a teen that loves to live during the night and two dogs. I did get up at 7:30 today and a bit of dragging but hoping lil by lil it will get better.

Today is Yoga!! getting myself geared up for next week. should be interesting to say the least. I just want to sleep right now. lol

Yesterday I ate right and staying within calorie range so thats good.

One Day at a time and today is the last Tues of 2011 so make it good!! :)

Report Inappropriate Comment
DECEMBERFIRE 12/27/2010 2:03PM

    emoticon goals for 2011;mine sound so...whimmpy,lolz. I would luv to do a 5kwalk/jog {been thinking bout it for some time now}I think they have one every year in K.C.,for ACS. Good luck in 2011!! emoticon emoticon T

Report Inappropriate Comment
JSELLINGTON 12/27/2010 10:17AM

    Good Luck! You can definitely do this!! I believe in you! emoticon

Report Inappropriate Comment
SPORTBUNNIE 12/27/2010 10:09AM

    Thank NervousWreck!!! I'm ready! Today I start with a no Wheat or Gluten diet and see how I feel in a couple of days!! I am up and getting my day together!! Rolled a 2 today but I'm gonna make sure my day is atlest a 7!! Sun is out and so glad to be in Florida where there was NO snow!!

To all of you that did get snowed in get some tea and stay warm!! :)



Report Inappropriate Comment
NERVOUSWRECKIAM 12/27/2010 7:28AM

    emoticon

Report Inappropriate Comment
SPORTBUNNIE 12/26/2010 12:19PM

    Awesome Ragean!!! Thanks!!

Report Inappropriate Comment
PANAC3A 12/26/2010 11:58AM

    Right with ya! Keep it up!

Report Inappropriate Comment
FYRCOP 12/26/2010 10:31AM

    Great post. I've done the same thing. I was with Spark People several years ago, arrived at my goal and maintained it for quite some time then was met with a bit of personal tragedies so I strayed away. I came back a bit over a year ago and am still working towards my goal but I'm much healthier... again.

Good for you! Thanks for sharing.

Dennis

Report Inappropriate Comment
SPORTBUNNIE 12/26/2010 10:30AM

    Thanks Erica!! Feel free to join in!!!! ;)

Report Inappropriate Comment
ERICA071678 12/26/2010 10:26AM

    Good Luck! You sound like you have a great plan!!

Report Inappropriate Comment
SPORTBUNNIE 12/26/2010 10:25AM

    Thank you Trent!!!! Same to you!!!! ;)

Report Inappropriate Comment
TRENTDREAMER 12/26/2010 10:20AM

    Sounds good. Best of fortune to you in 2011!!

Report Inappropriate Comment

Add Your Comment to the Blog Post


Log in to post a comment.