POLISHMAMI4U2NV  
SparkPoints
 
 
This me!!





Me on the far left (CHUBB'S i noo) and my 3 bestestestss!!



I have 2 pics in my gallery





Awards






 
MISSION: Stop BSing myself!

Heyyyyy..My name is Olivia, Im 23 and i've decided to STOP BSing myself and to actually do something about life. I am currently weighing 235lbs (wwwaaahhhaaa) OMG sooo embarrasing to admit. My wiegt goal is to be about 140ish (give or take)!!! I've just discovered something about myself. I AM AN EMOTIONAL EATER! I could never really put 2 and 2 together.

I also suffer from a condition called PCOS (polycystic ovarian syndrome)...It basically means that I have a hard time loosing ...
Heyyyyy..My name is Olivia, Im 23 and i've decided to STOP BSing myself and to actually do something about life. I am currently weighing 235lbs (wwwaaahhhaaa) OMG sooo embarrasing to admit. My wiegt goal is to be about 140ish (give or take)!!! I've just discovered something about myself. I AM AN EMOTIONAL EATER! I could never really put 2 and 2 together.

I also suffer from a condition called PCOS (polycystic ovarian syndrome)...It basically means that I have a hard time loosing weight (ohh joy..of course it has to be 4x harder for me) And it also means that I am sugar resistante. Which means that basically my body acts like its diabetic, but its not!! OHH FUNN yeah not so much!

I've been through so many diet's (key word die...yup diets never work) but yeah ive lost..gained..lost ... gained..complete yoyo!!

Im DONE!!! absoluetly DONE with BSing myself, I actually had a complete emotional breakdown in the middle of the mall because I couldnt find anything to wear or that would fit me the right way. YUPPPPP it's defff time!!
Read More About POLISHMAMI4U2NV (Updated February 12)




SparkFriends



SparkTeams



My Ticker:

 current weight: 230.0 
 
235
211.25
187.5
163.75
140


 
Interact with POLISHMAMI4U2NV

Send Member a Private Message







Recent Blogs:


This user doesn't have any public blog entries.







 
Profile

Member Since: 2/12/2010

My Goals:
Not to be FAT anymore. UMM HELLo lol.I'm sooo sick of it. Im sick of walking into a store and walking out with nothing.

My goal is for a complete change!!

My Program:
Working out to the MAX again. Yup i'm trying to become on of those gym junkies hahah :)

Personal Information:
My name is Olivia, I am 23 years old and a current college graduate. Looking for the next adventure of my life.

Other Information:
And POLISH is my first language!!!...yeah you rarely see a fat polish girl..!! horrible i no!

Profile Image





 
 



High Five
From:
NEW_ME_FOREVER

High Five
From:
MRSSASS2010

The Spark
From:
SP_STAFF




Member Comments:
~MISS_TEA~
2/14/2010 12:38:33 AM

Just stopping by your page to send some Valentine emoticon !

emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon



Report Inappropriate Comment
~MISS_TEA~
2/14/2010 12:38:22 AM

emoticon to SP! I know you will just love it here! People are so warm and friendly and very, very supportive! I know you can do this! I have a thyroid disorder which also makes it extremely difficult to lose weight so I can so identify with your struggles. If you need anything I am around lots and would love to help you in any way I can! Looking forward to getting to know you!

ALso you may be interested in this group, it is super great and extremely supportive. . . http://www.sparkpeople.com/myspark/groups_
individual.asp?gid=9674
(and by the way. . .you are drop dead gorgeous!)


Comment edited on: 2/14/2010 12:35:01 AM

Report Inappropriate Comment
MRSSASS2010
2/14/2010 12:15:11 AM

Welcome to SP Olivia! You are so right: diets are stooopid. This isn't a diet, this is a change your life kinda thing. It can sound daunting but for me this has been so much easier than dieting. Try to take this baby steps. One thing at a time. That way you won't overwhelm yourself and also it becomes much more a part of who you are when you have patience and do it slowly. I've only been here three months and this community has changed my life!

I look forward to getting to know you better, and cheering you on! You can do it!!!

emoticon

--Krista



Report Inappropriate Comment
CARIBBEANSINGER
2/12/2010 1:06:24 PM

Hey,
welcome to SP!



Report Inappropriate Comment
Member Comments Page (9 total):  < Previous12

See My SparkFavorites Report Inappropriate Page